فیلم| در شادراه نور یک دل سیر بازی کن!
نویسنده : یزدفردا | شناسه خبر : 191502 | تاریخ انتشار : 03 Farvardin 1403 - 07:15 | 2658 بازدید
یزدفردا: در شب‌های برپایی شادراه نور، مطابق انتظارات ابربازی‌ها با استقبال گسترده مردم روبه‌رو شده است.

به گزارش یزدفردا: جامه‌ای زیبنده از دیار سیستان و بلوچستان را به تن داشت...نام‌اش احمد بود و به همراه خانواده‌اش، یزد را به عنوان مقصد سفر نوروزی‌شان انتخاب کرده بود؛ احمد که خود را شیفته آثار باستانی‌ یزد می‌داند سه شب است که برخلاف برنامه‌ریزی‌های اش، کمی آن طرف تر از بافت تاریخی یزد در بلوار بسیج رویت شده تا به قول خودش در شادراه نور یک دل سیر بازی کند آن هم به یاد دوران کودکی و نوجوانی! 

احمد در این شادراه تنها نیست و صدها تن از هموطنان دیگر یزدی و غیر یزدی‌اش او را در بخش ورزشی شادراه نور همراهی می‌کنند؛ آن‌هایی که در مدرسه خاطره‌انگیز ملاصدرا (محل برگزاری رویدادهای ورزشی شادراه نور) حضور داشتند می‌دانند که تجربه بازی‌های خاطره‌انگیزی مثل ماروپله، برج جنگو، دالون، لی لی، فوتبالدستی انسانی و... چه حس و حالی را پس از سال‌ها دارد. 

این بازی‌هایی که پیش‌تر گفته شد تنها چند بازی هستند که در بخش ورزشی شادراه نور برپا شده و ۴۵ ابربازی و بیش از ۳۰ بازی هیجانی، رومیزی و لیوانی دیگر انتظار مردم را می‌کشند تا علاوه بر بازی به صورت رایگان آن هم به صورت نامحدود، با برنده شدن در هر مسابقه و دریافت مجموعا ۳۰ کارت شادی در گردونه شانس، بخت خود را برای دریافت جوایز ارزنده آزمایش کنند. 

وقتی از احمد درباره شادراه نور پرسیدیم، با هیجان برای برگزاری این رویداد به یزدی‌ها تبریک گفت و از این که در منطقه زندگی‌اش چنین رویدادی برگزار نمی‌شود، افسوس خورد؛ این مهمان عزیز نوروزی یزدی‌ها در پایان به نکته جالب دیگری نیز اشاره کرد و آن این بود که هنوز نتوانسته از ابربازی‌ها دل بکند اما همسرش از او قول گرفته تا در شب‌های آتی، از دیگر بخش‌های متنوع شادراه نور بازدید کنند!

برچسب ها
ثبت دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.